tisdag 3 mars 2009

Födelsedagar...

Jag och Michelle på Bayokie ( Bangkoks högsta byggnad )
Jag fyller 14 och Michelle fyller 23 idag.
Mathias, min Farbror fyller 22 år idag.

Hellu.

Väljer att skriva med FET stil idag. Vet inte vrf, bara känner för det!

Idag hade jag en GRYM (=HEMSK) tyska lektion och min tyska lärare kunde inte ens säga VÄLKOMMEN TILLBAKA DANIELA!
HAHAHA! och Erik och Ragge ba: OH SHIT. vad brun hon är! XD

haha! FAN vilken makt jag kände. liksom ba: HA!! där fick du!

Iaf, jag har prov i skithusämnet på Torsdag och jag tänker inte plugga.
Jag HATAR ämnet och skiter i det.
ASSO, tro inte att jag inte tar ansvar för min skola för det gör jag!

I ALLA ämnen förutom TYSKA!!!

Jaha, Så vad har jag fått för presenter då?

Jag fick ett halsband i Silver av pappa med en AScool Sax på.
Jag fick Tredje Twilightboken av min moster och mormor, morfar, Fick även Pengar till min systemkamera av dem, 300 kronor.
Jag ska även få åka och köpa en MACINTOSH med pappa! :oD iiiih!

Väljer Macintosh för dem är bättre på bildredigering.
Men, det är det jag fått hittils och jag är So FAR asnöjd. :o)))

Sen om lite mer än en vecka ska jag träffa resten av släkten! xD haha!

Ville bara säga Grattis till mina släktingar och ALLA som fyller 0303.

menmen... nu ska jag leta fram en vacker bild och ge en hyllelse till mina två älsklingar!

PUSS så hörs vi imorrn, och tack till både Sandra och Maria som har skrivit Grattis inlägg på sina bloggar.

Sandra:
http://miisskiss.blogg.se

Maria:
http://Mariuas.devote.se

PUSS!
/Daniela

Inga kommentarer: