onsdag 18 mars 2009

En trött Daniela!


Hej!
Kom hem från parken med Andree för drygt en timma sen! :o) vi hade det jättemysigt och var där med Sandra! <3
Vi har gungat och skojat!
Och jag är sjukt trött så det här blir troligtvis kvällens sista inlägg! för sen ska jag in på BDB en snabbis och bara lägga in en bild och sen så bär det av till sängen!
Jag håller på och bara somnar nu liksom!
Idag började jag klockan 10.40 och det var jävlans najs! nu svor jag igen! attans.
Imorrn är det Torsdag vilket e lika med Tyska!!! :ó((((
BLÄÄÄ och fasen! Det är fan ett helvetesämne!
jaja.. Iallafall!
Hoppas jag får min dator snart :oD jag längtar som attans till att få sätta igång och lära mig hur en MacBook funkar! ;o)))
jag har bestämt att när jag får den så ska jag åka till morfar och så ska jag ta med mig min kamera och datan också ska jag gå loss med kameran ute i den vackra naturen!
Ska göra som jag ALLTID gör när jag är hos dem!
Jag ska ner till Havet och byggden och FOTA!! :D<33

Sen så ska jag slita rumpan av mig nu så att jag kan köpa min systemkamera! :ó)
Jag längtar som fan efter den! Är lite inne på en Nikon kanske! men vi får se...
PUSS!

/Dannie! :o))

Inga kommentarer: