fredag 27 mars 2009

inga skor inte...

Photo: taget av mig.
Hejsan.
Sitter nu och knarkar Mcr som jag brukar. ^^
Jag har såååå trååkigt just nu.
Spydde imorse och inatt och...
asch, men jag vann inte auktionen på Tradera så dem där söta skorna jag visade ( se inlägg "Skoooor" ) vart inte mina. :o(
stackaars mig.. jag är mest arg över att nån annan han bjuda över och att jag inte hann bjuda över igen. :@
aja, det kommer säkert dyka upp fler skor.
Jag hoppas att denna jäkla snö ska försvinna snart. FASEN VAD JAG HAATAR DEN!
Blir bara så trött på den... hur ska jag kunna plocka fram Conversen om det är snö.
Jag vill inte andvända vita converse när det är slask.
Dem ska gärna hålla hela våren.
Är lite inne på att kanske köpa likadana Ankelboots som Trixi inhandlat på Dinsko.
Bruna och i typ samma stil, jättesöta!
aja. får se hur det blir! :o)))
nu ska jag dricka en kopp te för att värma upp min kropp som gör ont i varje liten kant av den! D:

Hörs sen! ;o)

/Daniela

Inga kommentarer: