söndag 1 mars 2009

Ännu en Header...


Hellu.

sitter nu och ska strax lämna över datorn till min syster.
Hon ska in på msn elr vad hon nu gör när hon är inne.

Gjorde en ny Header idag.

Vad tycker ni?

Jag vart nöjd med den, den är ju inte riktigt lika deprimerande som den jag hade innan i Sepia ton. Men jag lär säkert byta till en ny sen när jag har haft foto med Erica.

Jag vill ha en ny, Nu när jag är solbrun och fin. ;o)))

Har chattat lite med Matilda idag.
Allmänt snackat lite skit.
Skönt att få prata av sig med någon.

Jaha, så imorrn är det skola.
Vad tkr man om det då!

BLÄÄÄÄ!!!

MEN semester är över och jag måste vara en lydig flicka och gå dit som alla andra. Det är bara att bita ihop.

Men men...
Imorrn MÅSTE jag oxå börja på min Svenska text.
Den ska lämnas in på Fredag och sen måste jag skriva min uppsats om Buddismen.
Den skulle igentligen skrivas när jag var i Thailand men det funkar bäst att skriva den när jag kommer hem för då slipper jag allt strul med USB minne och det.

Hoppas eran Söndag har vart bra!
Jag ska nu röra min kos.

Hörs vid imorrn!

/Daniela

Inga kommentarer: