onsdag 11 mars 2009

skola imorrn, oavsett om jag vill elr inte


Imorrn ska jag till skolan tror jag! elr jag ska det! :)

Jag kan inte vara hemma hur mycket jag än vill!
Har setat och chattat med anton nu ett tag och han är faktiskt en rar pojke det där!
Funderar på att Våldgästa honom i Gnesta, inte för att jag tror att jag inte skulle få komma ner om jag frågade! XD haha!
menmen...
Var och kollade Mac datorer idag och jag förälskade mig i MacBook! Som kostar 11900,-
Billigt va? :D INTE!
Så, jaa! pappa har lovat mig en Mac nu och jag kan bara inte släppa det och köpa en PC istället. MAC är MYCKET bättre! iaf för mig som håller på med Foto så mkt som jag gör! men vi får se hur det blir.
Och jag tänker fan inte påverkas av farmor ( står för att jag säger det här ) Men ibland kan hon vara så jävla fördomsfull! Lägg av med det!
Jag blir bara förbannad. ÄVEN om det ska vara skämt så är det inte ett dugg jävla kul! ( jag VET att du läser detta )
menmen...
Har fortfarande strul med halsen, sen sitter väl inte bara den här "sjukdomen" förkylningen i halsen. Sitter kanske LITE längre upp!
Har typ kommit in i en såndär fas då jag bara har lust att ramla utför ett stup!
men den är över om nån vecka! jag har mina perioder!
Well, vi hörs imorrn!
jag bloggar mer då! :o)
godnatt!
/Daniela

Inga kommentarer: