tisdag 3 mars 2009

Datasalen!

Hellu.
sitter nu i datasalen och ska jobba med nåt tal på engelska.
Jag fattar ingenting av vad jag skulle göra.
Jag LÄÄÄNGTAAR tills dan är över och jag får komma hem till datan och bara kunna fördjupa mig i mina bilder och PH!
Det är då jag mår som bäst.
Ikväll ska familjen fira mig och jag har fått önska middag. Jag önskade Potatisgratäng och Rostbiff! XD haaha!
Av all mat! xD haha!

men det var det första som dök upp i huvudet så det fick bli det och det var längesedan vi käkade Gratäng.

Nu har jag engelska och efter det här har vi lunch. Sen har vi Aida och efter det syslöjd. Sen slutar vi och jag ska hem.
Lääängtaar till på Fredag för då ska jag och Saandruu fika på Waynes och sedan ska jag inhandla lite nytt smink och kanske ett par strumpbyxor.
Mina har pajat!
Jaha, så nu är det bara för mig att sätta igång...
Vi hörs senare! :o)
/Daniela

Inga kommentarer: