måndag 30 mars 2009

Klar och slutar snart

Hellu.
sitter i skolan och lyssnar på Beyoncé's HALO.
Den är så himla bra, tkr iallafall jag då!
jag hade tänkt att lägga in en video på den så att ni som läser kan lyssna, men det funkade inte.
vet inte hur man gör igentligen xD haha!
Efter skolan så ska jag åka med Sanna in till stan. Hon kom till skolan sen, en lite försovning där ;) haha, kan hända den bästa!
jaha, så då ska vi åka och hälsa på Sötnosen Matilda. :o)

Nu sitter och har gjort klart mitt skolarbete och sitter bara och latar mig vid datan xD
slutar om drygt en timma.
ska bli sköönt!
Men nu ska jag in på FB och kolla läget, är aldrig inne där lägre efter att börjat vara inne på bdb igen. Så kan det vara.

Vi hörs senare när jag kommer hem och btw, jag bara ÄÄÄÄÄLSKAAAR att titta på The Voice på femman på morgonen... :D

ha det!
/Daniela

Inga kommentarer: