onsdag 25 mars 2009

Soofia<33

Hellu.


Käkade för en halvtimma sen, Älgskav med ris.
Sitter nu och lyssnar på My Chemical Romance och deras skiva som jag köpte i Thailand.
Grymt glad att jag köpte den asso, för den innehåller många av mina favoritlåtar.
Låten jag knarkar nu heter "Give Em Hell Kid". :P
sen lyssnar jag på "My Way Home Is Through You".

Målade en Tavla idag ( kommer blid på den sen ) med mina målarspatlar. Den vart faktiskt ganska ball.
Jag vart jättesugen på att måla så jag tog fram färg, en Pannå och mina små Spatlar! ^^
Men, jag hade ingen vit så den fick jag klara mig utan!

Men det vart bra iallafall... Nu ska jag leka vidare i PS ( photoshop för er som inte fattar ;P )
sedan ska pappa visa en motorcykel på internet som han vill köpa. ^^

Sedan ska jag lägga mig i vettig tid.
Sofia har just gett mig värsta snacket. Jättebra igentligen för hon har så grymt rätt i det hon säger.
Älskar henne, vi har haft våra motgångar men även den värsta vinterstormen har vi överlevt.
PUSS på dej gumman! ;o)))<333

Nu ska jag krypa in i min egna lilla värld (o;
haha!

/Dannie

1 kommentar:

Anonym sa...

pallish!