lördag 21 mars 2009

Daaaataa!

Hejsan Svejsan.
Sitter och suktar på systemkameror och kolla på Lilo och Stitch ^^

Ska käka lunch snart och sedan får jag se vad jag hittar på. Var mening att jag skulle träffa Emilia men hon svarar inte på sms så jag skiter i det. hon skulle dessutom ha match kl tre.
:o)

Asso, fasen vad jag längtar tills jag får min dator. Nu börjar det bli lite utav outhärdligt. :S
Jag vill liksom ha den NU!!!
menmen... pappa ska kolla upp det med Processor och annat praktiskt och sedan ska jag få.
Datan som är troligtvis min blivande lekkamrat heter MacBook och är grymt fin och verkar faktiskt ASbraa! :D
såå... <3
Var hemma hos Wilmis igår och hade tjejkväll. Jag tror inte att jag har skrattat så mkt på länge! xD hahahaha! sjuukt kuul.
Det var jag och några tjejer till.. Men FAN vad jag och Sofia vQ garvade asso! XD hahaha!
Jag var värsta Flum! XD
men det var kul iaf! :D

aja, nu ska jag sukta vidare på mina underbaara systemkameror och sedan ska jag leka lite i PS!
ska lägga in nya bilder på FS oxå! :D

Krööömis!

/Dannie

Inga kommentarer: