måndag 2 mars 2009

Första skoldan = Bajs med Serlas ergonomiska Lyxtoapapper.


Hellu.

Jaha, så idag var det första dan.
Till min stora förvåning så var inte Kurt där idag. Tydligen var han på skidsemester.
hehe, lite skönt att slippa en kurtkram, men jag kommer väl inte komma undan.

Idag var det blandat skithus, med lite skoj.

Inte Skithus:

*Träffa Fanny och Fridis älsklingarna.
*Träffa Sandra, och alla dem andra underbara människorna i min klass.
*Ha BARA drama efter lunch och slippa Matte.
*Sitta och snacka med Matilda (love u) i matsalen så att jag kommer försent ( det där med att komma försent var väl sådär menmen...)
*Sluta tidigare än vanligt
*Få VISA UPP SOLBRÄNNAN!! mowhahaha!. ^^

Skithus eller MKT Skithus:

*Det är Måndag.
*Inget mer Palmköping.
*Halt ute.
*Det är SNÖ ute.
*Det är första dan på HELA veckan.
*Det är SKOLA!!!
*Det är allmänt USCH.
*NO SUGEEER!

Som du ser, saaaknar jag Palmköping sjuukt jävlans mycket och jag kommer att hamna i en djup, djup, djup Depression efter den här hemkomsten.
Men men...
Jag har ju min kamera att kunna bota sorgen med. Och alla vackra Bilder ifrån Semestern.

Så, jaha... vad ska man göra nu!
Jag sitter och frys-s-s-s-er ihjäl.
Enligt LILLA MIG är det Sviiinkallt, både Inne och ute! xD haha!

Nej, Nu ska jag fördjupa mig i min egna lilla värld.
Jag har en uppsats om Buddismen att skriva och en Bokrecesion att recensera.

See Ya Later Alligator!
/Dannie

Inga kommentarer: