onsdag 4 mars 2009

Godnaaaaat...


Hellu.
Jag ska vara ärlig och säga att jag skäms över att lägga ut denna Pissbild men det är bättre än inget och jag orkade inte förminska och strula.

Ikväll bjöd Sandruu med mig ner på G-Star i centrum och bjöd mig på fika. Jag fikade morotskaka och hon tog en enorm chokladmuffin. Fattar inte hur hon orka. xD haha!
Sen lekte i med min kamera och hon fick sina örhängen ( bild kmr imorrn ).

Sen idag var det ju Onsdag och det är nästan min favvidag.

Dagen var helt okej och ännu en vecka som nu gått skitfort och snart är över.
Imorrn har jag skitjäkla prov i Tyska och jag har varit en stygg flicka och inte pluggat. Vi får se hur det går. det ska bli spännande och se om jag får IG elr EIG ( extremt IG )
Det kommer iallafall skita sig totalt.
menmen... sen efter det så ska jag hem och jobba med Bok recension. Men NU...
Ska jag Sova! ^^
ps. halsbandet jag har på mig fick jag igåår! ;o)))
GoDNATt
/Daniela.

Inga kommentarer: