söndag 22 mars 2009

04:14 på natten

Före Photoshop:
Efter Photoshop:

Hejsan.

sitter nu med sandra i min säng och vi sitter och nördar på datan ^^
ska jag vara ärlig så är jag ganska trött.

Tidigare har jag fördrivit tiden under dan med att nörda ytterligare vid datan och suttit vid PS och fixat! ^^ faktiskt njutit av det! :D

Vid klockan halv sju kom sandra hit och jag lagade Tom Kah Gai ( thailändsk kyckligsoppa ) vilket vart en stor succé. Både hos lillebror, gästen och mig själv.
Till det åt vi ris.

Sedan efter det så kollade vi Robinson och svullade godis. Andree somnade strax efter klockan nio och sedan har jag och sandra vart inne på datan, Spelat BUZZ och allmänt flummat! xD haha!

Sedan vid klockan tre kom pappa och Marshall hem från stan. Då gick vi ut en stund och lekte med min ( elr Pappas igentligen ) laserstråle som vi köpte i Thailand. OMG vad långt man når med den. Säkert flera hundra meter ( jag är inte så bra på matte xD )

Men nu ska jag luta mig tillbaka och låta sandra blogga lite.

Vad tkr ni om bilden på Älgarna?? :o)
jag vart faktiskt nöjd! :D

Kraam
/Dannie

Inga kommentarer: