tisdag 17 mars 2009

bildinlägg - Godnatt

Självporträtt...
Förvirrande? ser du i syne, elr inte? ;PIndisk te servisPorträtt på lillebrorVad tror du att det här är då??

Jaha, så nu ska jag gå och lägga mig och imorrn har jag en sovmorgon på flera timmar! skönt skönt!

Jag börjar klockan 10.40 istället för kl 08.15

Mycket trevligt!

Här kommer lite bilder som jag tagit hemma hos Erica! :D
Hoppas dem ska falla i smaken! några av dem här är mina favoriter, bl a porträttet på bruuder, det är så fina färger i bilden! QwQ *stolt*
haha! xD

Btw, Var ute på promenad med söta Sofia!
Usch, så trevligt! ;P haha!
vill grymt mkt göra om det, och det kommer vi göra känner jag på mig! Skönt att bara gå och snacka!
Sen gick hon och jag förbi Jocke och han kom ut och hälsade!
Trevligt Trevligt!

nu ska jag drömma sött om livet!
OM nu livet är så sött?

GODNATT! :D<3
/Daniela

Inga kommentarer: