torsdag 26 mars 2009

planer inför helgen...

Hellu.
sitter nu och lyssnar på Musik och kollar på bdb.
Ska buda på skorna! :D jag vill verkligen ha dem! ;o)

Imorrn blire nog skola.. eftersom det är fredag och jag mår lite bättre.... typ! :/
Efter skolan har jag teater och på lördag ska jag med Sandra och Trixi in till stan.
Ska då shoppa lite ofc! (o;
Jag ska köpa:
ett par svarta stuprörsjeans (cheapmonday)
ett par mörkblå jeans (cheapmonday)
sen ska vi fika.
Sedan är nästan månaden över och det rullar in nya 700,- och då har jag planerat att köpa en svart kofta på Gina Tricot och sedan ska jag inhandla ett par gympisar!
(inte otroligt att det blir ett par vita converse) ((o; hehe
iaf... På måndag ska jag till Tully's i Götgatsbacken med Sanna. Vi ska fika där eftersom Matilda praoar.
kommer bli mysigt! (o;
men nu ska jag käka!
Vi hörs senare! <3
/Dannie

Inga kommentarer: