tisdag 24 mars 2009

SKOOOOR!

Hellu.
sitter och kollar på nåt tråkigt program som heter Ellen. Ganska BOOORING faktiskt.
Samtidigt sitter jag och kollar runt på Skinnjackor och Ankelboots.
Ska kanske köpa en skinnjacka, fast pappa tkr att jag ska vänta tills i höst, så jag kanske köper nån annan snygg jacka, men jag vill ha en låg jacka nu i vår. Är lite trött på Kappan eftersom jag vill ha nåt liite mer figursytt.

Iallafall funderar jag på att införskaffa ett par Ankelboots.
Din Sko hade ett par för nåt halvår sedan, men dem finns ju såklart inte nu, och var in på deras hemsida men tkr inte att dem har några snygga iår. så jag får fortsätta leta.

DÄREMOT så hitta jag dessa UNDERBARA skönheter på Tradera.
Jag vart bara, Wow!
Vill ha dem SOOO MUCH!!
så jag ska prata med pappa om att kanske eventuellt buda på dem! :D
Men visst är dem söta? :D
hon som säljer dem har köpt dem på Primark i London!
;o)))
men vi får se vad pappa säger. sen vill jag inte lägga ut hur mkt som helst på ett par skor.
absolute inte mer än 300,-
kanske. ^^
Tradera ska man ju buda på så jag måste ha pappas tillstånd för man ska betala via banken och så liksom så...
jaja!

DEM ÄR IALLAFALL UNDERBAAARA! :D


PUSSISSAR!!
/Daniela

Inga kommentarer: