söndag 22 mars 2009

SNÖÖ!! :O

Hellu.

Har precis kollat klart på "Sanningens ögonblick" :o)

Imorrn är det skola igen. SUCK!!

orkar inte med det helvetet.

jag hatar ALLT som har med den och göra.

EN bra sak är iaf att jag har sovmorgon, och det gör att det inte blir riktigt lika hemskt. Däremot har jag engelska och annat skit som gör att jag har lust att bara skita i hela saken.
Sen har jag musik första lektionen, visst det är kul men jag trivs inte med mig själv så jag blir fett osäker och BLA BLA BLA... skitsamma!

Sandra åt hos mig idag, vi käkade Lasange och vi satt och spelade Monopol med min lillebror.
Sen har jag och Sandru vart i Parken, vilket var mkt trevligt.

Men det var en liten skitunge som var så jävla kaxig att jag höll på att gå i bitar. OCH HON GAV SIG FAN INTE HELLER!!! :O :O
jag fattar inte hur hon bara orkade!

allafall..

Så föll det snö nu på kvällen.


JÄVLA SKIT VÄDER!

Jag vill ju gå i mina älskade fina tygskor. men det verkar som om det blir kängor elr stövlar imorrn.
-.-' suck

aja. vi kanske har tur så att det blir vår snart!
Jag längtar en massa till sommaren. Därför kommer det att bli en hel del bilder ifrån i somras. :o)

Ha det!
/Daniiielaa ;o))

Inga kommentarer: