tisdag 3 mars 2009

Så då vart man Fjorton då...

Hej!

Sitter nu och kollar på någon dålig film på TV, har precis käkat klart frukost.

Asså, jag säger bara att det inte finns NÅGONTING som får mig att ens vilja gå till skolan en kort stund.
Nu första timmen idag har jag ASträkig tyska.
Jag ska prata med Kurt direkt när han kommer tillbaka om att få byta till SV/EN

Jaha, så Idag fyller man Fjorton då.
Hur känner man om det då?
Kul antar jag, men det känns inte som en födelsedag. Det blir ju kul att bli ett år äldre men ändå, så är det något som gör att jag inte är "lycklig" fullt ut.
Aja... vi får se hur dagen blir.

När jag kommer hem sen idag måste jag börja skriva på min Bok recension.
Aja, hoppas att eran dag kommer att bli bra.
Hörs vid senare idag! :o)))
/Daniela

Inga kommentarer: