onsdag 8 april 2009

träffade anton och killarna

Sitter och knarkar McFLY just nu!!
Igår var jag till Donken med Frida och Fanny.. sedan gick jag och fanny och hälsade på Anton och hampus - Julius.
Det var askuul!! XD hhahaha!!
Idag har jag inget bestämt så om det är någon som sitter och är uttråkad som mig, så hör av dej på msn elr nåt!! ^^

I Måndags var jag på hörnet på kvällen och träffade sandra och maria. Sen drog jag hem och typ satte mig vid datan direkt! xD

jag har blivit en jävla datanörd!! xD haha

Sen i Söndags träffade jag Matilda. och vi gick till parken och fotade med min lillebror..
Sedan lärde jag henne lite PS elr jag visade lite grunder för att kunna lyfta bilder.
därför ska jag visa lite bilder sedan som jag redigerat på henne!! grymt fina! ;o)))

Sen råkade jag skriva fel förut, det var inte morfar som fyllde år utan Mormor. ^^
sry about that!
men jag ska fortfarande göra samma present!! :o))

Puss, bloggar mer sen!
/Daniela

Inga kommentarer: