söndag 12 april 2009

Robinson

Hellu.
sitter nu och har kollat runt lite på olika bloggar.
Messat Frida och frågat om vi ska träffas.
Så vi ska träffas snart och gå till Donken!! ^^ hehe

Är hemma med lillebror nu och jennifer kmr hem snart, hon är hos två kompisar.

Sitter fär ögonblicket och kollar på Robinson reprisen. Jag älskar faktiskt det programmet! :D
jag kommer ihåg fär några år sedan ( det var ett tag seda ) när jag var mindre. Då kollade vi varje säsong och varje lördag/Fredag.

Igår när vi var hemma hos farmor så käkade jag så jävla god mat asso.
Köttbullar, kyckling satayspett, lax, grönsaker, potatis, skinka, ost och kex, och lite annat. Jag käkade ingen sill ^^

Efter det så käkade vi kladdkaka till fika och sedan fick vi leta påskägg.
I mitt påskägg var det:
50,-
duschtvål
Lite godis
Ett par fingervantar
nagellack
ett kinderägg ( typ)

Jaa, sedan kollade vi Robinson och sedan började vi kolla på "The Wedding Date" men åkte hem i pausen vid nyheterna.

Nu ska jag avsluta och träffa frida snart!! :D

P&K
/Dannie

Inga kommentarer: