lördag 11 april 2009

Bakis.

Bild: Lånad ifrån google. Hejsan!!
Påskafton idag då..
och jag är grymt bakfull, men det har börja släppa nu!! var värre imorse.
( jag vet att jag kanske inte ska skriva det på bloggen att jag var full igår men Whatever, pappa vet redan om det )

Var ju ute med några tjejer och ladys ( och herren )..
fan vad kul jag hade även fast det var lite fel.

Sitter nu och chattar med Fanny baby och OFC knarkar McFLY!! :DD

Ikväll ska vi hem till min farmor och ha släktmiddag.
Det blir det vanliga. Påskbord :D
hoppas att hon har kycklingben på det och att min mage lugnar ner sig tills dess..
jag är så jävla sugen på Kycklingben just nu!! :S

menmen...
nu ska jag kolla lite bloggar och lägga in lite bilder och det på bilddagboken!!

hörs senare!!
/Daniela

1 kommentar:

Anonym sa...

wannabe, orka asså. du går i sjuan för fan..