onsdag 1 april 2009

natti natti


hejsan!

Jag satt och skrev om "Buddhismen" som jag ska förhoppningsvis kunna lämna in på Fredag till Aida. Men vi får se hur det går med dem planerna. Därav bilden idag/ikväll.

Imorrn är det tyska och jag ska ha ett prov men har inte kunnat plugga för att jag var sjuk hela förra veckan och den här veckan har det vart en massa annat som kommit ivägen bara.

Men nu ska jag sova! Jag hade grymt problem med att komma upp imorse och jag råkade försova mig och mitt i allt när jag satt och käkade frukost vid tv:n så fick jag veta att Jakob Öqvist ( kollar på The voich morgon varje dag ) att han har fått sparken för en incident så det var hans sista morgon imorse! :ó( *sörjer*
det var så att dem hade "ballar av stål" tema och han moonade för sin chef/chefer när dem hade ett möte och det var bl a några tyska chefer ect.
såå... jaa! tråkigt är det! :ó(
menmen...

Nu ska jag slagga! vi hörs!

/Dannie <3

1 kommentar:

Em sa...

Thank u !<3

haha,ja maria lurar mig med samma skämt varje år xD