onsdag 15 april 2009

DET GICK!!!


Sitter nu och lyssnar på musik och väntar på att låtarna via msn ska skickas.
Matilda hun är snäll och skickar några McFly låtar åt mig eftersom man inte kan ladda ner från internet.
Vill inte riskera att åka fast i onödan liksom.

Idag har jag vart i skolan och sedan träffade jag Danne en stund på eftermiddagen/kvällen. Bilder kommer imorgon.

Vad har jag gjort mer.

Tråkat vid datan och skuttat runt av lycka över att mitt PS funkade idag igen.
DET GICK ATT REDIGERA BILDER UTAN ATT HELA DATAN HÄNGDE SIG!!
Fatta vad glad jag blev asso.

Sedan har pappa spräckt mina planer inför helgen. ÅTERIGEN har han lyckats med det.
Fan att det alltid ska krocka ( f'låt för svordomen morfar ^^)
aja..
Jag ska se om jag kanske kan lösa det där på egen hand. :)

Men nu ska jag sätta fart.
Pappa ska ha datan oxå!!
Vi hörs imorrn.
/Dannie

Inga kommentarer: