lördag 4 april 2009

SKIT SKIT SKIT!!!

Hejsan Svejsan!!
Sitter nu med Sandra och vi kom hem från Parken för en dryga timme sen.
Pappa åkte precis till jobbet, han jobbar natt idag och såklart så tog han hojjen dit.

Idag hände det en jävligt hemsk sak som får mig att må riktigt jävla skiit...

Min LCD display på kameran pajjade när jag råkade sumpa den i marken. Jag och sandra var i skogen och fotade och jag skulle ta ett kort och då tappade jag den i berget.
Jag hoppas att dem lagar det och jag har ju den jävla turen i oturen att pappa tog en "drulle risk" när vi köpte den och det gör att jag inte behöver betala för att laga den. Det går på försäkringen...

Nu håller jag på lite i PS och jag måste hitta min minneskorts läsare så att jag kan ladda in bilderna från idag. Iofs är det inga speciella bilder som är jätte viktiga att visa upp, men det känns så jävla dampt cp att kameran är paj... :o(((((
aja, jag får sluta deppa om det och leva med att det hänt.
Nu ska jag och sandra göra nåt... vi får se, jag ska ringa pappa och fråga om Sandruu kan käka här ikväll! :D

men nu ska jag deppa vidare över kameran och tråka på msn med sandra.. puss!!

/Daniela

Inga kommentarer: