torsdag 2 april 2009

Dags att fota våren..

Hejsan Svejsan!
Sitter nu och har kollat runt bland alla mina bilder. Det är ett helt hav av bilder som jag inte minns när jag tog och annat.
Hittade den här som jag har redigerat ( den ser alltså inte ut såhär orginalet ) och
tycker att den är fin.
Så det fick bli den.

Funderar på om jag kanske ska gå ut och ta lite fina vårbilder, nu när alla blommor och det börjar komma fram och det inte är någon snö ute! ;)
vad tkr ni, jag ska nog göra det! :D

Såå, idag har jag haft tyska, gick bra där! Pratade med minna och jag får plugga över lovet och ha Provet när vi kommer tillbaka. Får väl lov att funka då.. :/
Sedan fick jag veta att hon ska bli mamma och är på tjocken så vi/dem på tyskan kommer få en annan lärare i åttan i ämnet och få henne i nian igen sedan...

Men då har jag förhoppningsvis redan bytt språk.

Nu ska jag hugga kameran och ge mig ut i Naturen! :D

/
Kraam Daniela!

Inga kommentarer: