lördag 4 april 2009

snart flyger datan genom fönsterrutan....!!


en lite bild på mig... i brist på att kameran är paj och PS inte funkar på datan! :ó(
//Dannie
Hejsan!!
sitter nu och nördar på bdb, elr nördar och nördar... sitter och lyssnar på lite heeeerlig musik och ska snart duscha och sedan lägga mig i sängen eftersom jag håller på att dö av utmattning.. jag är så sjuukt trött!
Imorrn blir träff med Matilda :D<3333>
Men han ska slagga hos Adam och jag och Adam är inte direkt "BÄSTA KOMPISAR" -,-
så jag får se hur jag gör, för jag vill fan inte träffa Adam.. ( gammal klasskompis, inte i min nuvarande klass )

och ja.. som sagt! idag pajjade kameran och i början funkade det att ta kort även fast displayen var pajj men nu funkar inte det heller. den går att starta men nothing else ...

så jag är inte riktigt på mitt lyckligaste humör...
PLUS!!! att pappas data har typ slut på RAM minne och drf så hackar den och jag kan inte andvända Photoshop för jag kan inte spara bilderna jag jobbat med pga ram minnet och jag kan inte förminska bilderna för då hackar PS och det måste sedan stängas ner och bilden sparas likt förbannat inte...

FATTA ATT JAG LÄNGTAR TILL MIN EGNA DATA SÅ ATT JAG FÅR LADDA IN MINA BILDER OCH FÅ EN DATOR SOM INTE HÄNGER SIG ÖVER MINSTA LILLA SKITSAK!!! >:@
aarrrgh, blir så jävla arg på det asso...
menmen.. orkar inte mer..

ska försöka vara lite "glad" över att det är påsk och lov... :)

pussisar // Dannie

Inga kommentarer: