söndag 5 april 2009

deprimerad...

Hejsan svejsan..
sitter nu och lyssnar på lite musik och är inne på bdb... ska träffa Matilda idag så jag ska ringa henne snart.

asso AMAGAD vad jag är arg över att kameran är pajj.. jag kan inte fota någonting.. och min mobilkamera är lika bra som Peppe eng var på att dansa i Let's Dance.. -.- suck
Weel... det var ju mitt eget klantfel så jag är mest arg på mig själv över det...
Pappa skulle lämna in den imorrn så jag hoppas att den ska lagas så fort som möjligt,, den vart riktigt skadad asso... kamerahuset är av nåt hårt material ( inte plast ) och det sprack lite i kanten och den vart kanstött på mågra ställen och LCD skärmen rök så det bara vissla om det...

Den går att starta och man kan ta kort, men du kan inte kolla på dem och jag vet inte om det kan skada kameran att starta den när displayen är pajj... jag är fett nervös ;S

vi får se hur det går med det...

uppdatering kommer senare idag!! :o))

/Daniela

Inga kommentarer: