torsdag 9 april 2009

BOOWLING!

In my thoughts... Hellu.
sitter nu och lyssnar på McFLY's låt "Too close to Comfort".

Asso, fan vad bra den är! för mig väcker den fett¨många känslor!
Imorrn ska jag träffa älsklingarna Fanny och Frida, Kamilla ska med oxå och jag ska ringa Emilia under dagen och Frida och Fanny ska ta med någon kompis hem till Frida oxå.

troligen ska vi typ hyra film, käka godis, dricka läsk och flumma!! xD haha ^^
en RIKTIG tjejkväll! ^^
även om jag ibland har sådana kvällar med killkompisar. Dock vissa detaljer som skiljer sig då!
t ex så sitter dom vid datan och nördar Wow.

aja..

På dan ska jag se om någon kanske kan dra till Farsta med mig under dagen!
Jag vill aktivera mitt bankkort och handla kläder!! :D

EN sak jag är säker på är att jag kmr inte ha min system till midsommar.
Inte för att det är någon katasrof. men jag måste faktiskt handla kläder och annat för pengarna i första hand! ( har lite mer än halva barnbidraget, 700 ,- /mån )

Kollade mina mejl och nu är det typ kanske spikat!

En som heter Em ( jag läser hennes blogg ) ska eventuellt fixa bloggdesign åt mig till min nya!
Jag var fett överlycklig när jag läste det!

Dock så kanske dröjer det ett tag innan den nya bloggen kommer igång. fast jag funderar på att köra igång den även fast jag inte har en snygg design.

aja, vi får se! :)

Dagen:
Var hemma, klev upp fett sent = sköönt med lov, LOV = sega sig på morgonen och kliva upp vid tolv, halv ett! ^^

Sedan ringde sandra och undrade om jag vill följa med henne och hennes fina syster Sofie och Bowla och det ville jag såklart! :D

så det gjorde jag och det var underbart roligt!
förutom att jag torskade med typ hälften så många poäng! xD hahaha!! fast jag roade iaf tjejerna!
just det, Mimmi var med oxå! :)

lägger in en bild och liten text innan jag går och sover sen!!
Även om det kmr dröja!! xD hahaha!!
P&K
/Daniela

Inga kommentarer: