torsdag 2 april 2009

dags att bege sig, godnatt!

Hejsan!!

sitter nu och chattar med sötnosen Frida! :D

Idag var det jättefint väder så man vart alldeles sprallig, hoppas det håller i sig och är så imorrn :D

Senare på eftermiddagen så tog jag juh min fina kamera och gick ut och underhöll mig med den.
Jag gick förbi Sandra så vi gick till parken och sedan så gungade vi och var där ett tag. Sedan så skulle jag fota och jag tog bland annat dem här, som jag sedan
har setat med nu på kvällen och fixat.

Jag tkr det vart ett lyckat resultat.
Gillar cykeln och den vissna blomman speciellt. ;o)

Vad tycker ni om bilderna?? :o))

Men nu är klockan mkt och det är dags för en att bege sig till sängen.

Har setat och diggat In Flaaaames hela kvällen! ^^

Bloggar mer imorrn när jag får tid, kanske inte får det! vi får se!

pussar
/Daniela

Inga kommentarer: