måndag 13 april 2009

Photo: by me Hellu.
Pratade precis med morfar i telefonen och ska eventuellt ut till dem i helgen som kommer.

Blir säkert mysigt, men jag får se om jag sover där. (o;
Det behöver jag inte bestämma än.

Usch, snart är det skolkabaré oxå. Fy fasen asso (lovat morfar att inte svära så mkt xD)
jag har ju scenskräck och blivit uppsatt på att sjunga :S
Plus att det är så mkt just nu som snurrar i huvudet över huvudtaget!
Min hjärna hinner inte riktigt med att registrera allt.

Ska nog ta en promenad snart och ge mig ut och se om jag kanske kan knäppa lite fina bilder men måste vänta på att pappa kommer hem först. :/
Men tyvärr så strular datorn ( elr så tkr den helt enkelt inte om mig ^^ ) så jag kan inte hålla på och fixa till bilderna i PS.

Så jag får nöja mig med vad som finns i datorn. aja!!
Ska kolla lite bloggar nu medans jag väntar på att pappa ska anlända.
och just det...
Jag läängtar till att få komma ut till Dalarö och kunna få fota där.

Jag älskar att fota naturen där ute. :D

aja...
Vi hörs <3
/Daniela

Inga kommentarer: