fredag 3 april 2009

KUL SOM FAAN!!

Hejsan!!
klockan är nu 23:53 och jag ska strax gå ner och duscha för att jag vart assvettig när vi höll på och springa.. jag var ute med Frida, Fanny och Kamilla nu på kvällen! :)
riktigt myysigt och KUL SOM FAAAN!!! :DDD
Får vi lov att göra om ladys?!?!!

Imorrn ska jag eventuellt höras vid med Tove och kanske Ellen elr nåt och Sandra, Emilia.
En MASSA folk! :D
sedan på söndag ska jag träffa min underbara rockbrutta Matilda :D men våran andra kompanjon är i Hemavan och åker skidor med sitt Konfa så vi hoppas att hon elr nån annan inte kommer hem med brutna ben. Jag vet att Sofia är med henne oxå!! :)<33
Sedan på Lovet så ska jag kanske bjuda Sandra på bio drf jag vill på bio men hon kanske är pank och jag måste andvända mina biocheckar, så då tkr jag att jag kan bjuda sötnosen!
well... inte så mkt mer att säga..

Orkar inte lägga in bild drf dels så har jag inte tid, och jag vill bara duscha och få gå och sova! ^^
är helt sluut! xD haha!
Vi hörs imorrn! :D

/Dannie

Inga kommentarer: