fredag 13 februari 2009

Vidare till Krabi imorrn!

Hellu.
sitter nu och ska ut och kaka. Imorrn bar det av mot Krabi, Ao nang.
Dar ska vi bland annat besoka Railey Beach och helt enkelt bara slappa.
Sedan bar det tyvarr av hemat, hur mycket vi an vill.
well well...
sitter nu i "datasalen" med michelle och Jonas ochska andvanda min sista tid som jag har. Det ar en dryga timma sa jag far se om jag hinner, annars far jag val kanske satta mig senare ikvall.

Idag var det jattehoga vagor som vid stranden. Dem skummade och man for som en liten studsbol i dem. xD haha!
Andree "surfade" med Jonas och jag och Micha kastade Frisbee medans vi skuttade omkring och forsokte undvika nagra form av slimeiga blodiglar som fanns i vattnet.
Nu e det ju sa att jag vet inte om det var blodiglar men dem ser ut som det och dem ar AS ackliga.
USCH!!!

menmen... vi har klarat oss och hade jattekul. XD hahahah!

Sedan kakade vi god lunch och jag drack en Iste. Syrran harmade mig, xD!

Saknar kompisarna lite, men jag vill inte aka hem. Jag haaatar skolan, AVEN om jag trivs. Sa ar det trakigt.
Man vill ju ha ledigt hela tiden! :oD haha!

Imorrn ska vi checka ut vid strax innan Nio, sen ska vi aka buss i drygt tva timmar. sen landar vi vid hotellet i Ao Nang.
Kanske kan blogga vidare nar jag kommer till Ao Nang, men det ar inget som jag kan garantera. XD!
jag ar inte sa intresserad att jag orkar ga ut pa stan och satta mig.
mojligtvis att jag kanske gar ut med michelle och Jonas.
annars skiter jag i det. men det ar bara att ni gar in ocg kollar till bloggen da och da.

PUSS!!! :o)))
/Daniela

Inga kommentarer: