lördag 7 februari 2009

ojojsan sa det kan ga.

Hellu dar hemma.

sitter nu och har precis logat ut fran FB.

Jag ska snart kaka. Har vart och kopt lite godis XD hahaha!
sa smaningom ska vi dra oss sen.

Har redan last ut New Moon strax. XD haha :o(
den ar sa sjukt bra.

Idag \, nu pa kvallen, sa gifte sig ett par. dem hade brollop pa sttranden pa vart hotell.

Var i stan igar och handlade. Kopte ett silverhaldband och en present till sandruu och sen kopte jag en klanning tva armband och en fotlank. INGEN vaska XD haha!

saknar mina kompisar hemma men sammtidigt vill jag inte att resan ska ta slut.
Igar nar vi kakade middag var jag pavag att forlora min mobil for alltid.
Vi satt pa en restu och jag hade messat frida. sa jag la ifran mig den pa bordet for att vanta pa svar ( som jag aldrig far (spanner ogonen) och sedan sa fick vi ingen servicxe sa vi gick och jag var pavag att glomma vaskan oxa, men min syrra raddade mig, puuh.
iaf, sen skulle jag kolla om jag fatt svar nar vi satt pa en annan rest och da kom jag pa att den lag kvar nar jag inte kunde hitta den i vaskan. sa, jag sprang tillbaks och hade turen att dem hade sett den och lagt in den hos Cashieren. men det var nara. Sen kakade jag Friterad glass. XD hahaha! jag vet att det later sjukt, men det va fett gott.

ska dra mig nu! vi hors!

PUSS
/Daniela!

Inga kommentarer: