fredag 27 februari 2009

Depression efter hemresa...

Hellu.
sitter nu och är helt desperat. jag "träffade" en kille i Krabi, som bodde på mitt hotell. Han hade/Har världens finaste ögon. Bruna och han heter Filip.

jag bad om hans adress och det är nåt jag är glad att jag vågade göra.
annars hade jag ångrat mig bittert för livet. elr hur man nu ska säga.

Livet i Krabi var underbart. Jättefint hotell och mysig pool. Stranden var väl inget att hurra för men det funka.

Man inser inte att man är jättebrun först man kommer hem! xD haha!


mitt hår har blekts av solen och kloret också.
Men jag är nöjd med resan och vill ofc åka tillbaks NU!!!

menmen...

det ska väl antagligen bli lite kul att träffa kompisarna på måndag. men jag vill ju liksom inte att semestern ska vara slut. kunde jag skulle jag sätta mig på ett plan tillbaks till Thailand. nu med detsamma!


Det ska bli spännande att se hur kompisarna reagerar på solbrännan, jag har fått rejält med färg. :o))

nu ska jag fixa en ny header till bloggen. tänkte ha en med bil på mig, nåt snyggt foto och så.
tänkte kankse andvända tre stående bilder i Sepia ton. ;o)))

Hörs vid sen!
/Daniela!

Inga kommentarer: