lördag 28 februari 2009

pigg som en lärka


Hej Hej.

Sitter nu och är inne på FS.
Alla sover förutom andree och jag. Fast sen gick jag och la mig klockan halv sju igår kväll.
men jag var så sjukt trött efter flygningen att jag inte orkade en dag till.

aja...

Jag sitter nu och funderar på det mesta.
vad jag kommer känna på måndag då jag ska till skolan t ex.
Just nu känner jag att jag inte alls har någon lust att gå dit.


jag vill liksom åka tillbaks till Thailand och Krabi och bara kunna dra på sig ett linne ovanpå bikinin på dan. Nu måste man istället börja med att pälsa på sig en massa utterkläder och det har man ju inte direkt lust med.

well...

Idag är det Lördag och jag ska bara vara hemma.
Orkar inte göra någonting.

Jag kanske låter desperat när jag säger det här men...
Jag sitter ärligt och väntar på att Den där herren nere i Thailand ska komma hem så jag får en chans att prata med honom.
Jag var så jävla blyg så jag vågade inte göra det där nere... vilket jag ångrar bittert.
menmen...
jag kan inte grämma mig över det hela tiden.

Han skulle åka hem dan efter mig så han är väl hemma om några timmar om han inte redan är det vill säga.

men... nu ska jag typ sitta och ha tråkigt.
ingen är såklart inne på msn för alla ligger och sover.

det är inte alltid kul att vara morgonpigg elr vad man nu ska kalla det.
jag lägger troligtvis in lite bilder på bloggen. ska kanske fixa lite med den.
Då är jag iaf sysselsatt en stund.
dagens bild blir ett till självporträtt.

;o))))

Vi hörs sen!
/Daniela

Inga kommentarer: