måndag 9 februari 2009

glass och regn dar hemma

hellu.
har precis kakat glass och ska nu in pa internet en stund.
imorrn ska jag pa utflykt och mata apor bland annat.
har badat och jag har allvarliga abstinens besvar for jag har last ut mina tva bocker som jag hade med mig.
Om jag kunde dromma, och Nar jag hor din rost.
Twilight serien.
den ar sa grymt javla bra att jag har bestamt mig for att lasa dem igen.
well. jag ska in pa fotosidan en stund och sen ska jag laga mig vid stranden och kanske bada.
hoppas ni har det bra dar hemma i slasket. jag har hort att det ska bli regn XD hahaha!
(lipande tunga)
Om nagra dagar drar jag vidare till Krabi och da vet jag inte om jag kmr kunna ha mojligheten att kunna blogga.
so jaja.
men vi hors och ni ska veta att jag kan smsessa men det kostar pengar for mig att ta emot sms bara for att jag ar utomlands.
Puss alla sota manniskor dar hemma :o)
/Dannie

Inga kommentarer: