fredag 27 februari 2009

Ny header!

Hejsan hejsan!

vad tkr ni om min nya header?

jag vart faktiskt nöjd, men den kanske vart lite liten! skulle kanske vart lite större än den är.
menmen...
det funkar som den är! ;o)))

sitter och funderar på livet och lyssnar på Nickelback och Linkin Park.
jag ska kolla lite bloggar för jag har inget annat för mig.

just nu har jag ärligt skit tråkigt. kanske ska ut och fota lite vinterbilder. jag får se vad jag orkar med.

det är ju sportlov nu....
den delen av sportlovet jag tillbringade i Thailand var himmelsk. men när man kommer hem nu till den lilla helvetes hålan så tröttnar man på allt.

aja...
jag fyller år snart så jag kanske ska vara glad iaf.

Önskar mig min dator och pengar till en system kamera och kanske en Ipod. Bara en massa dyra saker. ^^

får se vad som dyker upp i paketen.
Vi är tre pers som fyller år samma dag i min släkt.

aja, ska dra mig nu!

Ha det bra, bloggar mer senare!
/Daniela!

Inga kommentarer: